loading...

معلمان ابتدایی

نکات کلیدی_ روشهای معلمی

بازدید : 456
سه شنبه 19 آبان 1399 زمان : 5:37

🌺🌺🌺🌺🌺

-وصل نقطه چین(دقت-هماهنگی چشم و دست-تقویت دستخط و خوشنویسی)
- استفاده از روش چند حسی فرنالد
-کامل کردن کلمات ناقص(دقت-ادراک)
- کار با ماز(دقت-ادراک-هماهنگی چشم و دست)
- پرتاب حلقه(دقت-هماهنگی چشم و دست)
- کپی کردن ونقاشی کردن (کلمات) وحروف و...(دقت-ادراک)
- تشخیص شکل از زمینه(ادراک)
- ترسیم کلمات در فضا(تقویت تجسم فضایی)
- پیدا کردن تفاوت در یک سری از کلمات(دقت)
- تشخیص شکل از زمینه(ادراک-دقت)
- داستان خوانی(تقویت املا و خواندن-تقویت درک مطلب)
- رمز گردانی(دقت-هماهنگی چشم و دست)
- آموزش مطالب درسی
- پیدا کردن کلمات حروف همصدا با شکل متفاوت(تقویت املا و خواندن-دقت-ادراک)
- بازیهای فکری پومین
- پیدا کردن تفاوتها وتشابهات (دقت)
- بازی با دارت(دقت)
- پیدا کردن کلمه مورد نظر در متن(دقت)
- استفاده از وسایل آموزشی سینا
- تمرین روخوانی
- جمله سازی با کلمات مشکل(تقویت خواندن-درک مطلب-املا-ادراک)
- مینی بسکتبال(هماهنگی چشم و دست-دقت)
- استفاده از حروف مغناطیسی جهت ساختن کلمه(دقت-ادراک)
- خواندن روزنامه(تقویت املا و خواندن-دقت-ادراک)
- خواندن شعر(حافظه شنوایی)
- تمرینات توالی شنیداری(تقویت توالی و حافظه شنوایی)
- تمرینات حساسیت شنیداری(دقت و حساسیت شنیداری-تقویت املا و خواندن)
- تلفظ غلط کلمات توسط کارشناس(یا معلم) واصلاح تلفظ آن کلمه توسط دانش آموز
- تقویت حافظه دیداری(با استفاده از کارتهای مختلف و...)
-تمرین حفظ کردن حروف الفبا(دقت-حافظه-توالی )
- ترکیب صدا‌ها توسط دانش آموز(ساز=س –ا –ز)( تقویت ادراک)
- کامل کردن تصویر وبریدن وچسباندن تصاویر(ادراک-دقت-هماهنگی چشم و دست)

می شود که می شود
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی